lördag 30 januari 2016

Lördagsfotografering

Snön är borta och lyssnar man noga kan man höra fågelkvitter.
Perfekt dag för lite fotografering!!


Hämtade upp min kompis Monica - drog till "tant Grön" - butiken på landet i Vintrosa där nya stövletter inhandlandes. Väldigt mysigt. Kommer att återvända!

Fortsatte till Lekhyttan och sjön Leken där vi höll på att blåsa bort när vi försökte fota isformationerna vid strandkanten.
Men skam den som ger sig.

Hittade dessutom en liten bäck på tillbakavägen som naturligtvis måste förevigas. 
Vad gör man inte för lite långexponeringar?! :)







2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Så fint på bäcken, jag har inte testat med lång exponering på vatten. Men nu blev jag verkligen inspirerad, när jag ser dina vackra bilder.:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad du är gullig Agneta - tusen tack. Älskar verkligen effekten man får på vattnet om man öppnar slutaren lite extra. Dessutom använde jag mig av ett gråfilter när jag fotade för att tvinga kameran lite mer. Du tar ju oxå fina bilder - vi kanske kan fota tillsammans vid tillfälle ;)
      Massor med kramar/L

      Radera